بیماری های کلیه با عملکرد 30٪ کلیه گزینه های قابل انتخاب چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با عملکرد 30٪ کلیه گزینه های قابل انتخاب چه هستند

گزینه های جایگزین برای بیماری های کلیوی با 30٪ عملکرد کلیه ها چه هستند؟ آیا دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای آنها؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز و پیوند کلیه رایج ترین راه برای درمان بیماری کلیه، آنها می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند بهتر است. با این حال، هر دو آنها را خواهد مقدار زیادی از پول هزینه و ممکن است برخی از عوارض جانبی را، تا مردم به دنبال برخی از گزینه های جایگزین.
گزینه های جایگزین دیالیز چیست؟
در حال حاضر، برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، آنها می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد. درمان شناخته شده ترین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا شناخته شده است. این می توانید جلوگیری از بیماری کلیوی کمک کند و یا خلاص شدن از شر دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم هر بیشتر، ولی برای کسانی که بافت که آسیب دیده خفیف یا متوسط ​​هنوز هم می توان تعمیر. بنابراین تا زمانی که درمان را برای تعمیر آن بافت کلیه مفید است، آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه خواهد بود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. با این چهار تابع، این درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین از بالا ما می توانیم می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند انتخاب خوبی برای بیمار بیماری های کلیوی با 30٪ عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی می تواند دیالیز و اجتناب از یک زندگی با کیفیت.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد گزینه های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: